2012. május 19. Ivó, Milán


Diétával is le lehet szokni a dohányzásról

  2012. január 10. - 11:12


'Idén leszokom a dohányzásról' - ez vezeti az újévi fogadalmak listáját. A legtöbb ember meg is próbálja különböző módszerekkel letenni a cigarettát, de nagy részük kudarcot vall. A legújabb tanulmány szerint egy speciális diétával könnyebb betartani a népszerű újévi fogadalmat, ugyanis bizonyos ételek, mint a zöldség és gyümölcs, valamint a tejtermékek, kellemetlenebbé teszik a cigaretta ízét.


A Duke Egyetem által végzett kutatás kimutatta, hogy bizonyos élelmiszerek, így a tejtermékek, gyümölcsök és zöldségek, sőt még a víz is rontja a cigaretta ízét. Így az olyan diéta, amelynek szerves része a sajt, a tej és a joghurt, segít a káros szenvedély hódolóinak leszokni a dohányzásról.

Kifejezetten ajánlják a mangó fogyasztását, amely segít pótolni a szervezet cigarettázáskor elvesztett C-vitamin szükségletét. A tanulmány, amelynek során 209 dohányost vizsgáltak a kutatók, kimutatta, hogy bizonyos ételek kellemesebbé, míg mások kellemetlenebbé teszik a cigaretta ízét.

Így, aki le akar szokni a dohányzásról, annak kerülnie kell a húst, az alkohol-és koffeintartalmú italokat, például a kávét, mert ezek fokozzák a cigaretta élvezetét – írja a Fox News.

OrientPress Hírügynökség


« Vissza a főoldalra | Vissza az életmód rovatba | Cikk hozzáadása a kedvencekhez »


 
Mai időjárás:
Max hőm.: 17 °C
 
Min hőm.:  2 °C
 
 

 

Mérleg
szeptember 23. - október 22.
 
Ne akarj egyedül vinni mindent a válladon, nem neked kell meghódítani a világot. A lényeg hogy mindenki egy keveset adjon el, hidd el, ha apró léptekben haladsz úgyis eléred majd a célod.       További horoszkópok »