2012. május 24. Eszter


Hölgyeim, egy évig büntetlen a csokievés Nagy-Britanniában!

  2009. július 27. - 10:47


Brit kutatók olyan hölgyek jelentkezését várják, akik egy éven keresztül minden nap hajlandók csokoládét enni – persze mindezt szigorúan az orvostudomány kedvéért.
A Kelet-Anglia Egyetem és egy norwichi kórház kutatói arra próbálnak fényt deríteni, hogy a csokoládé csökkentheti-e a szívbetegség kockázatát, és vizsgálatukhoz 40 hölgy segítségére lenne szükségük, írja a MediPress.

A hölgyek többségének „belga gyártók által speciálisan készített sötét csokoládéból” kell elfogyasztania két szeletet egy éven át minden nap, majd vizsgálatokat végeznek rajtuk, hogy ellenőrizzék szívük egészségi állapotát. A többieknek hagyományos csokoládét kell enniük placebo gyanánt.

A lehetőséget fontolgató csokirajongók számára azonban van egy buktató: a kutatásra olyan önkéntesek jelentkezését várják, akik már átestek a menopauzán, de nem haladták meg a 75 éves életkort, és 2-es típusú diabéteszben szenvednek.

A kísérlet koordinátora, Peter Curtis a következőket nyilatkozta: „A sikeres eredmény lehetne az első lépés ahhoz, hogy új módszereket fejleszthessünk ki a szívbetegség fokozott kockázatának kitett emberek életének javítására.”
 
[Forrás: OrientPress Hírügynökség]


« Vissza a főoldalra | Vissza az érdekességek rovatba | Cikk hozzáadása a kedvencekhez »


 
Mai időjárás:
Max hőm.: 24 °C
 
Min hőm.:  15 °C
 
 

 

Mérleg
szeptember 23. - október 22.
 
Ne akarj egyedül vinni mindent a válladon, nem neked kell meghódítani a világot. A lényeg hogy mindenki egy keveset adjon el, hidd el, ha apró léptekben haladsz úgyis eléred majd a célod.       További horoszkópok »